torsdag, november 30, 2006

Dappled Cities Fly

I dessa dagar av totalt mörker, kyla och tomhet, känner till och med jag ett behov av poppärlor målade i starka färger. När "The Shins" inte riktigt förmår leverera vad jag hade väntat mig är jag hemskt tacksam över att australiensiska "Dappled Cities Fly" släpper från sig en så här trevlig skiva. Ännu bara släppt i Australien, kommer "Granddance" att släppas i USA den 1:a mars nästa år. Smakprov:

Dappled Cities Fly - Within Hours
Dappled Cities Fly - Beach Song

Bandets hemsida

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jädrans, vilka popkavalkader! Bra skit.

30 november 2006 kl. 14:59  
Anonymous Anonym said...

Tjäna, killar...fan, vilken schysst sida. Fast ni verkar ha dålig koll på vad som är hett just nu. Jag får väl ringa upp och tipsa någon gång, har ju era nummer. Tja!

30 november 2006 kl. 17:49  

Skicka en kommentar

<< Home