torsdag, december 28, 2006

Oh no! Oh my!

Den självbetitlade debuten från Austinbaserade "Oh no! Oh my!" har vuxit sanslöst mycket den senaste tiden. Jag har haft den liggandes ett tag och tyckt ganska bra om den, men det är först nu som jag börjat inse dess verkliga storhet. Igår hittade jag två låtar (Farewell to all my friends och The backseat) som finns med på vissa versioner av albumet, men inte på den som jag har haft i min ägo. Lyckan var total när det visade sig att båda var väldigt bra. Framförallt var det "The backseat" som fick gå på repeat i Winamp. Om man inte hört denna fantastiska poplåt sedan tidigare är det hög tid nu. Dessutom bifogas en länk till skivans bästa låt "I have no sister".

Oh no! Oh my! - The backseat (yousendit)
Oh no! Oh my! - I have no sister (högerklicka och spara som)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

åh, det där var fint, gillade jag verkligen! har inte hört talas om dem förut, tack för tips!

28 december 2006 kl. 14:51  
Anonymous Anonym said...

och nu har jag hittat fler låtar på myspace... jag är helt såld, såå bra!

28 december 2006 kl. 15:34  
Blogger Johan said...

Vad kul att du gillar det, jag tycker att skivan framstår alltmer som en av de bättre under det gångna året.

28 december 2006 kl. 15:49  
Blogger BK Templet said...

Jävligt bra skiva faktiskt, den borde som sagt fått vara med i senare halvan av top 20-listan!

28 december 2006 kl. 18:09  
Anonymous Anonym said...

Det här va bra, hade inte hört Oh no! Oh my! tidigare :) Alltid kul med nya grejer. Trevlig blogg btw.

29 december 2006 kl. 02:33  

Skicka en kommentar

<< Home