onsdag, mars 14, 2007

Beyond The Wizards Sleeve

Jag tillhörde inte dem som under 2006 bemötte Midlake's andra skiva "The Trials Of Van Occupanther" med stående ovationer. Däremot blev jag väldigt tagen av två spår från skivan, "Head Home" och framförallt inledande godbiten "Roscoe". Jag tillhör vanligtvis heller inte en av dem som blir särskilt uppjagad av remixer, men när Erol Alkan och Richard Norris bakom projektet Beyond the Wizards Sleeve mixar Roscoe kan jag inte undgå att bli stormförjust. Det är en otroligt bra låt i en ny, väldigt tilltalande mundering.

Midlake - Roscoe (Beyond The Wizards Sleeve Remix) (Zshare)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja den är bra som fan denna remix. Beyond the Wizards Sleeve ska komma med en skiva i år som jag tror kan vara bra. Eller hoppas det i alla fall.

16 mars 2007 kl. 17:45  

Skicka en kommentar

<< Home