måndag, april 02, 2007

Lekman med vapen

Ignorance is bliss, eller vad är det man brukar säga? Själv har jag varit så världsfrånvänd den senaste tiden att jag missat Vapnets samarbete med Jens Lekman vilket kan ses som lite konstigt med tanke på min fäbless för pop på svenska. Låten Håll ihop är i praktiken dock inte riktigt lika bra som i teorin men Jens Lekmans lite slappa munparti fyller sin funktion även på svenska och hans stämma har man ju inte blivit bortklemad med på sistone. Låten ligger med på Vapnets kommande minialbum Något dåligt nytt har hänt som kommer lagom efter påsk. Släpps som vanligt av Hybris. Ignorance är tydligen inte bliss.

Vapnet med Jens Lekman - Håll ihop

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gillade den låten från första gången jag hörde den. Men det var kanske bara saknad efter Jens Lekman som ju inte synts på ett tag...

9 april 2007 kl. 14:50  

Skicka en kommentar

<< Home