fredag, maj 04, 2007

First class riot

Radio-rippen har ju cirkulerat runt ett slag och säga vad man vill om radio-rippar men de fyller i alla fall sin funktion om man inte orkar vänta på att små sjuor behagar dimpa ner i brevlådan. Detta hade dock skett när jag igår besökte mitt inkast vid min smått övergivna bostad och det är väl bara att konstatera att The Tough alliance verkar hålla hårt i sin position i popsverige. Titelspåret har jag i princip inget att invända emot men när det kommer till val av b-spår är jag kanske lite mer reserverad. Det är i och för sig nog så charmant att TTA känner för att tolka Zombies gamla dänga Hung up on a dream men tyvärr är deras version lite väl grå i jämförelse med originalet, den är inte anskrämlig men lite väl ordinär. Dock är det väl lite av en kulturgärning om de tvenne ynglingarna lyckas locka några electrokids av idag att köpa Odessey & Oracle.

TTA - First class riot (zShare)