fredag, maj 18, 2007

Nytt från Polyphonic Spree

Sedan några dagar tillbaka gör ihärdiga rykten gällande att Polyphonic Sprees nya album florerar på Internet. Jag har såklart hållit korpgluggarna öppna, men än så länge utan resultat. Däremot har jag lyckats lägga vantarna på en av låtarna från skivan, nämligen singeln "Running away". Jag hade nästan glömt av hur pompöst det här bandet brukar låta, men när jag återigen vant mig vid detta faktum så kan jag inte annat än att uppskatta detta första smakprov. Förhoppningsvis blir resten av albumet inte lika fartfyllt, men med tanke på att det här är en singel så borde det inte vara någon omöjlighet.

The Polyphonic Spree - Running away
(Zshare)

1 Comments:

Blogger BK Templet said...

the fragile army finns ute, men i ganska sunkig kvalitet. har knappt hunnit lyssna men det lilla jag hört är fartigt, men bra!

18 maj 2007 kl. 16:10  

Skicka en kommentar

<< Home