söndag, maj 06, 2007

Playlist v. 18

Johan:
Laakso - Norrköping
The Sea and the Gulls - Outer space race (högerklicka och spara som)
Malcolm Middleton - Fight like the night
Saturday Looks Good to Me - Leave it alone
The Field - Everyday

Oskar:
The Tough Alliance - First class riot (Zshare)
Minilogue - Inca
Hans Appelquist - Tänk att himlens alla stjärnor (se videon här)
Avey Tare & Kria Brekkan - Sasong (forward version)
The Zombies - Hung up on a dream

Niklas:
Simian Mobile Disco - It's The Beat (Zshare )
The Unicorns - Child Star
Emperor X - Laminate Factory (högerklicka och spara som)
Björk - Innocence (Zshare)
Animal Collective - Penny Dreadfuls

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

hehe jag gillar laaksos titlar!

7 maj 2007 kl. 00:04  
Anonymous Anonym said...

SMD - it's the beat är defenetivt vårens dancefloor dräpare!

/wesaydisco.com

7 maj 2007 kl. 19:48  
Anonymous Anonym said...

Ni vet att ni kan lyssna på en ny TTA-låt nu va?

7 maj 2007 kl. 23:34  
Anonymous Anonym said...

Tough Alliance:s nya låtar är riktigt bra! Även Something Special alltså:)

8 maj 2007 kl. 15:43  
Anonymous Anonym said...

Blev positivt överraskad av First Class Riot efter att ha varit måttligt intresserad av de låtar jag tidigre hört av The Tough Alliance.

Dock så är det tyvärr inte tillräckligt för att jag ska spendera mina surt förvärvade slantar på en skiva av dem.

8 maj 2007 kl. 19:51  
Blogger BK Templet said...

Om sanningen ska fram så orkar jag inte bry mig särskilt mycket om TTA.

9 maj 2007 kl. 17:17  

Skicka en kommentar

<< Home