söndag, februari 24, 2008

Playlist v. 8

Niklas:
Woods Family Creeps - Twisted Tongue
Sebadoh - Cliche
Samamidon - Saro
Ólafur Arnalds – Himininn er að hrynja, en stjörnurnar fara þér vel
Trentemøller – Miss You

Johan:
Neon Neon - I lust U
The Mae Shi - Run to your grave
Our Brother The Native - Rejoice
The Teenagers - Starlett Johansson
Parken - Åt helvete med himlen

Oskar:
Merz - Presume too much
Our brother the native - As they fall beneath us
SALEM - Breakdownthadoor
A place to bury strangers - To fix the gash in your head
Kelley Polar - Entropy reigns (in the Celestial city)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Å, ska Merz alltså komma med en ny skiva? Kul, jag gillade verkligen Loveheart. Tack för tipset, Oskar!

29 februari 2008 kl. 22:40  
Anonymous Anonym said...

Åh, Kelley Polar, underbart. I övrigt:

Hästpojken - Cancerkropp
Envelopes - I'd like to C U
Vincent Vincent and the Villains - Pretty Girl
Hayden - More than alive
The Zombies - Hung up on a dream

Ikväll är jag så lättköpt, men det står jag för.

1 mars 2008 kl. 00:33  
Blogger oskar. said...

Eddie: Jeps, nytt är på gång. Det låter inte riktigt som Loveheart men bra ändå. Kommer den 18:e om jag inte är ute och cyklar.

Alice: Ja, Kelley gör livet lite mer värt att leva men allvarligt, Hästpojken? Det trodde jag inte riktigt om dig. Däremot väger Zombies upp det hela. Oddesey & oracle är så bra när det lider mot vår.

2 mars 2008 kl. 14:05  
Anonymous Anonym said...

Haha, jag sa ju att jag är lättköpt! Men nu är det Joel Almes kommande som går varm, så sinnessjukt bra att jag ryser. Som en blandning av Jens Lekman och Weeping Willows med ett stänk Broder Daniel on top.

2 mars 2008 kl. 19:51  

Skicka en kommentar

<< Home