söndag, augusti 24, 2008

Playlist v. 34

Oskar:
Parken - Jag har varit vilsen, Lisa
Fight Bite - Widow's Peak
Praveen & Benoît - 1991
Deerhunter - Oh, It's Such a Shame
Matthew Dear - Sound & Vision

Johan:
Matthew Robert Cooper - Miniature 9
Differnet - Lady MacBeth
Fight Bite - The Accident
Lou Barlow & His Sentridoh - Forever Instant
Mount Eerie - Lost Wisdom

Niklas:
Music Tapes - The Television Tells Us
The Mountain Goats - How To Embrace A Swamp Creature
Superchunk - Rainy Streets
Of Montreal - An Eluardian Instance
Rafter - Chances

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Rafter har jag hållit koll på ett tag, men tror inte jag hört "Chances".

Vad tycker ni om Deerhunters nya skiva då?!

25 augusti 2008 kl. 22:59  
Blogger oskar. said...

Den gillas. Tycker till och med att den är bättre än Cryptograms på sina ställen. Låten jag nämnde i inlägget är en cover på en Jay Reatard-låt. Han gör även en cover av Fluorescent grey. Kolla upp om du inte redan gjort det. Vad tycker du själv om Microcastles?

25 augusti 2008 kl. 23:53  
Anonymous Anonym said...

Tycket att "Microcastles" är riktigt bra, så jag ser även framemot Atlas Sounds nya skiva.

1 september 2008 kl. 09:51  

Skicka en kommentar

<< Home